FAQ

Bestellen

Plaats de artikelen die je wilt bestellen in je winkelmand. Ga vervolgens naar je winkelmand en controleer of alles klopt. Klik op naar de kassa. 

Vul je persoonlijke gegevens in of log in.

Kies de verzend- en betaalmethode en klik op betalen.

Je ontvangt een orderbevestiging op het opgegeven emailadres.

Wanneer de betaling wel is afgeschreven, controleer dan eerst of de orderbevestiging in je spam folder is beland. Is dit niet het geval neem dan contact met ons op via info@riotgirl.nl, dan zoeken wij het graag voor je uit.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@riotgirl.nl. Wanneer jouw bestelling nog niet is verzonden zullen wij ons best doen om de wijziging door te voeren. Wanneer jouw bestelling al aan de bezorgdienst is afgegeven kunnen we helaas niets meer aanpassen of annuleren.

Betalen

Je kunt betalen via iDeal, Apple Pay, Google Pay of Creditcard.

Vul de kortingscode in bij de laatste stap voor de checkout. De korting wordt dan automatisch verrekend.

Stuur een e-mail naar info@riotgirl.nl. Dan zullen wij voor je uitzoeken waarom de code niet werkt.

Verzending

Je kunt je bestelling thuis of op een ander gewenst adres laten bezorgen, of kiezen voor een PostNL afhaalpunt.

Je bestelling zal binnen 1-3 werkdagen verzonden worden.

Vanaf een besteding van €49,95 is de verzending gratis. Voor bestellingen van minder dan €49,95 bedragen de verzendkosten €4,95.

Zodra jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten ontvang je van ons een verzendbevestiging met hierin de track & trace code. Vanaf dit moment kun je jouw bestelling volgen.

Wanneer je een verzendbevestiging hebt ontvangen en jouw bestelling na enkele dagen nog steeds niet bezorgd is, controleer dan eerst de track en trace informatie. Soms kan het ivm drukte wat langer duren bij de bezorgdienst. In het geval van onduidelijkheid of problemen neem dan gerust  contact met ons op via info@riotgirl.nl, dan zoeken wij het verder voor je uit.

Stuur een e-mail naar info@riotgirl.nl met een duidelijke omschrijving van het probleem. We zullen het dan voor je oplossen.

Retourneren en terugbetaling

Ongedragen artikelen met aangehecht prijskaartje kunnen binnen 30 dagen geretourneerd worden. Uiteraard mag je de artikelen passen. Langdurig gedragen, ruikende artikelen en artikelen met vlekken zullen wij niet terugnemen.

Klik hier om in te loggen op je account. Vul je e-mailadres in en je ontvangt een inlogcode waarmee je kunt inloggen op jouw account. Hier vind je een overzicht van jouw bestellingen.

Klik op de bestelling waarvoor je de retour wilt indienen. Selecteer de artikelen die je wilt retourneren en geef een reden voor de retour.

Wij zullen je retouraanvraag vervolgens in behandeling nemen. Na goedkeuring van de retouraanvraag ontvang je een e-mail met verzendinstructies en een retourlabel. Nadat het product door ons is ontvangen en gecontroleerd, ontvang je een terugbetaling.

Bewaar het verzendbewijs van de retourzending goed totdat de retournering is afgehandeld.

Voor een retourzending brengen wij €4,95 in rekening, Dit bedrag zal worden ingehouden op het te terugbetalen bedrag.

Als jouw retourzending is afgehandeld zul je hiervan een e-mail ontvangen ter bevestiging. Na het ontvangen van deze bevestiging ontvang je de terugbetaling (-€4,95 retourkosten) binnen 7 werkdagen.

Het is helaas (nog) niet mogelijk om artikelen te ruilen.

Producten

Voor alle t-shirts, sweaters en hoodies met print geldt dat je ze het beste binnenstebuiten en op lage temperatuur (maximaal 40 graden) kunt wassen. Wanneer je je t-shirt wilt strijken doe je dit ook het beste binnenstebuiten en niet rechtstreeks op de print.

Omdat wij met kleine oplages werken kunnen wij niet met zekerheid zeggen dat producten weer terug op voorraad komen. Om er zeker van te zijn dat je dit niet mist kun je ervoor kiezen om een seintje te ontvangen wanneer jouw favoriete artikel weer beschikbaar is.

Wanneer jouw maat uitverkocht is kun je ook altijd even een mailtje sturen naar info@riotgirl.nl. Omdat wij de kleding zelf bedrukken kunnen wij deze in de meeste gevallen zelfs voor je op aanvraag maken.

Contact us

Deze site wordt beschermd door hCaptcha en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van hCaptcha zijn van toepassing.

Klachten

Heb je een beschadigd artikel ontvangen? Is je bestelling niet compleet of zelfs niet aangekomen?

Wat voor klacht je ook hebt, meld het ons en wij lossen het voor je op! Je kunt contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@riotgirl.nl. Stuur ons je bestelnummer en een duidelijke omschrijving van de klacht, dan beoordelen we je klacht en gaan wij ons best doen om dit voor je op te lossen.

We beantwoorden je e-mail binnen enkele dagen na ontvangst. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan laten we je dat weten. Er is altijd de mogelijkheid om contact op te nemen met de afdeling bemiddeling van de Stichting Webshop Keurmerk waar THE RIOT BRAND lid van is. Onze klachtenprocedure vind je in onze Algemene Voorwaarden (artikel 16).